T-Mobile ügyfélszolgálat

Történt anno májusban, hogy (hosszú várakozás után) vettem a T-nél egy Samsung Galaxy SII típusú telefont. Persze előrendelve, mert türelmetlen vagyok, és így is hónapokat vártam rá.

A telefon megrendelésével egyszerre az internet csomagomat is váltottam egyel nagyobbra (100 megásról 500 megásra). Majd jött a számla június elején, hogy

  • 100 megás csomag 1-25-ig 25 nap, x Ft
  • 500 megás csomag 25-31-ig 7 nap, y Ft

Volt egy Észrevétele van? feliratú gomb (TávSzámla), amire rákattintva viccből beírtam nekik, hogy ugyan már hogyan sikerült csomagváltással egy hónapra 32 napot számlázni, mikor fizikai képtelenség egyszerre használni a kettőt. :)

Na ma jött egy levél, hogy blablabla meg még blablabla, de szerintük igénybe tudtam venni egy nap mindkettőt, tehát jogos a +1 nap átfedés a számlázásban is, de ők jó fejek és az átfedő napra járó 32Ft-ot (a 100 megás csomag díjának 1/31-e) méltányosságból elengedik. :)

Ja, vastag betűkkel kiemelték, hogy 30 napon belül, a "... a törvényi előírásoknak megfelelően 30 napon belül" válaszolnak a problémákra. Szerintem én ezt legalább 40 napja küldtem nekik, mert kizártnak tartom, hogy 21-én kaptam meg a számlát... LOL.

Mindenesetre jó tudni, hogy ilyen kis hülyeségeket is ennyire komolyan vesznek. Maradok továbbra is hűséges előfizetőjük. Mondjuk más lehetőségem úgysincs, mert alá is írtam róla a papírt. ;)

Hozzászólások

Ha valaki akkor én tudom, hogy milyen kockafejű ez a cég...