Terkméktámogatás
Kezd tele lenni a tököm elegem lenni a cégek terméktámogatásából.
Még valamikor nyár elején vettem fel egy hibát a Liferay portalra. (Illetve többet is, de most egy lényeges). Mivel nem ugrottak rá a javítására kijavítottam én a hibát és elküldtem nekik a megoldást. December végén meg küldtek egy értesítést, hogy ők bizony lezárják ezt a hibát, mert a portál következő verziójából kibaszták törölték azt a javascriptet, ami érintett, így már nem áll fenn a probléma. :/
Aztán december elején frissítettem az iGO 8-at. Az új verzió meg nem lép ki, a "Kilépés folyamtban" képernyő marad addig, amíg
- Le nem merül,
- Ki nem kapcsolom
- Vagy nem resetelem a telefont
Erre (is) vettem fel egy hibajelentést, amire ezt írták ma válaszul:
Kedves <keresztnevem>!
Köszönjük megtisztelő érdeklődését termékeink iránt!
Kérem törölje ki a kártyájáról a "Save" könyvtárat. Ez orvosolja a hibát, de személyes beállításai el fognak veszni.
Amennyiben további kérdése van, forduljon hozzánk bizalommal!
Üdvözlettel,
Naviextras Támogatás
Bazz... No comment.
- siz's blog
- Log in to post comments
Comments