Távszámla és a Rózsaszín mobilszolgáltató

Korábban írtam, hogy a szolgáltatói regisztrációm hónapok óta függőben van a Távszámlánál a mobiltelefon előfizetésre. Gozotól azt is sikerült megtudni, hogy feldob egy popupot, amit sikeresen nem vettem észre. Miután engedélyeztem a felugró ablakokat, kiderült, hogy már valami kérést elküldött, nem tudom újra rávenni, hogy dobja fel.

Vártam másnapig.

Újrapróbálkoztam, hurrá: feljött az ablak. Aham. Csak kéri a folyószámla szintű jelszavam, amit már kb. 1,5-2 éve elfelejtettem.

Sebaj. Bementem az ügyfélszolgálatra vasárnap, megváltoztattam. Hazaérve újabb próba, persze ismét nem tudom újraküldeni az adatokat.

Tegnap újabb próba. Megy az újraküldés. Megadom a jelszót, majd ez a hibaüzenet fogadott: jelenlegi jelszava nem használható ehhez a szolgáltatáshoz, kérjük hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat.

Megpróbáltam a Webshopba belépni, hátha az megy. Hát nem. Ugyanaz. :(

Kicsit rápihentem, majd felhívtam őket. A kedves ügyfélszolgálatos nagy sokára felvette, majd miután elmondtam a problémámat megpróbált utánanézni. Semmi. Adjam meg a teljes jelszavam, megpróbálja ő is. Megadtam. Neki is ugyanaz. Akkor utánakérdez, tartsam. Kb. 8-10 perc múlva mondta, hogy felvesz egy hibabejelentést, aztán majd utánanéznek és hívnak, mert nem tud mit kezdeni vele. :(

Na ma felhívtak valami cégtől, hogy felmérjék, hogy mennyire vagyok elégedett a telefonos ügyfélszolgálattal. Kicsit dícsérgettem őket, mert tényleg korrekt volt a hozzáállásuk, de a probléma maradt.

Rögtön miután letettem a telefont felhívtak, hogy tényleg az volt a gond, hogy régebben sokszor elrontottam a jelszót, ezért kitiltott. De semmi gond, kibaszták kitörölték(!) a teljes regisztrációmat. Regisztráljak újra, minden fasza lesz. Nem nagyon örültem, de bíztam bennük.

Hiába. :( Megpróbáltam regisztrálni folyószámlával: azt nem lehet. Akkor saját telefonszámmal: az megy, tényleg törölte a régi beállításaimat. Ok, akkor folyószámla szintű jelszóval belépés: ugyanaz a hibaüzenet: "jelenlegi jelszava..."

Bazz.

Most megint fel  kellene hívnom őket....

Comments

Megnyugtatlak, amikor a nejemnek vettem egy telefont náluk új előfizetéssel, ami a céges számomhoz van kapcsolva ugyanezt játszották el velem, de személyesen a T-Pontban.Nekem mint ott dolgozónak 1 hónapomba tellett elintézni. Úgyhogy kár őket dicsérni szerintem :-)