Internet

Kicsit lejjebb írtam, hogy elegem lett az internetszolgáltatómból. Most kifejtem bővebben.

Anno kb. 10 éve fizettem elő ennél a szolgáltatónál, akkor még lelkes szakemberek vitték a céget, akik azonnal ugrottak, minden problémát megoldottak, fejlesztettek, stb. Na később volt tulajdonosváltás, ekkor a régiek elmentek. Aztán még később Nyrt. lett belőlük, és már szarnak az ügyfelekre.

Na náluk fizettem a 8M-s ADSL-ért 8490-et. Majd augusztusban jött egy levél, hogy innentől 8540 lesz. Újabb egy hónap múlva már 9900-ról küldtek számlát. Gyorsan regisztráltam magam (szeptember 9-én) elektronikus számlázásra. Meg írtam nekik egy e-mailt, hogy ugyan mondják már meg, hogy miért lett 9900, értesítés nélkül? Meg még a honlapjukon sincs kint ez az ár, csak az új belépők akciós előfizetési díja. Semmi válasz.

Egy hónap múlva ugyanez, ekkor már azt is megkérdeztem, hogy mennyi idő elintézni az elektronikus számlázást. Ismét nem jött válasz.

Nagyon nem akartam váltani, mert sok helyen van megadva ez az e-mail címem (pl. APEH, Ügyfélkapu, Internetbankok, stb), de annyira leszarnak nem foglalkoznak velem, hogy ez így nem maradhat.

Körülnéztem, aztán döntöttem: előfizetek a DigiKábelnél. Havi 3500-ért adnak 30/20(!) megabitet. Hűség nélkül. Kipróbálom, aztán ha tényleg jó, akkor viszem hozzájuk a tévét is. Állítólag ma kezdik a mi városrészünkben az időpont egyeztetéseket a telepítésre. :)

Ja, elektronikus számlafizetés még mindig nincs. Lassan három hónapja. De ugyanez a helyzet a rózsaszín Magenta mobilszolgáltatónál is... :(

Comments

Márpedig van nagy T-nél is. www.tavszamla.hu Nekünk kötelező volt regisztrálni. Gondolom így szereznek új usereket :-) Sőt vannak más szolgáltatók is: villany, gáz.

Nem a lehetőséggel van probléma. Regisztráltam én magam. Csak azóta "szolgáltatói visszaigazolásra vár" státuszban van. Egyedül a Generali tudta elintézni, hogy működjön. Bár náluk meg csoportos beszedési megbízásom van, tehát számlát nem küldenek, csak elszámolást. ;)

Mondatam hogy kötelezővé tették nálunk. Először csak a vonalasra, aztán a jövő évtől már minden szolgáltatásra amire kapok kedvezményt. Én kedden regisztráltam a T-Mobile-t mint új szolgáltatót. 5 perc alatt vissza lett igazolva. Ja egy kérdés? T-Mobile-os felugró ablakot is kitöltötted a Távszámla adatlapján kívül?

Nekem nem jött fel semmilyen felugró ablak... :O

Elolvastam a helpet is. Valszeg valamilyen papírt is be kell adnom ehhez? Éljen az elektronikus ügyintézés... :(