Terkméktámogatás

Kezd tele lenni a tököm elegem lenni a cégek terméktámogatásából.

Még valamikor nyár elején vettem fel egy hibát a Liferay portalra. (Illetve többet is, de most egy lényeges). Mivel nem ugrottak rá a javítására kijavítottam én a hibát és elküldtem nekik a megoldást. December végén meg küldtek egy értesítést, hogy ők bizony lezárják ezt a hibát, mert a portál következő verziójából kibaszták törölték azt a javascriptet, ami érintett, így már nem áll fenn a probléma. :/

Aztán december elején frissítettem az iGO 8-at. Az új verzió meg nem lép ki, a "Kilépés folyamtban" képernyő marad addig, amíg

  1. Le nem merül,
  2. Ki nem kapcsolom
  3. Vagy nem resetelem a telefont

Erre (is) vettem fel egy hibajelentést, amire ezt írták ma válaszul:

Kedves <keresztnevem>!

Köszönjük megtisztelő érdeklődését termékeink iránt!

Kérem törölje ki a kártyájáról a "Save" könyvtárat. Ez orvosolja a hibát, de személyes beállításai el fognak veszni.

Amennyiben további kérdése van, forduljon hozzánk bizalommal!

Üdvözlettel,
Naviextras Támogatás

Bazz... No comment.

Hozzászólások

Nézz körül a Naviextras fórumán: nem igazán dícsérik a Nav'n'go-t

höhö. egy hangos felröhögéssel kommentáltam a választ :P tényleg no comment... :D