Biztosító on-line ügyfélszolgálat

Történt ugye, hogy vettem egy új autót. A szalonnak (nevezzük meg, mert megérdemli: Ford Ivanics, Budapest) szerződése van az egyik nagy biztosítóval, ezért kedvezményesen lehet szerződni náluk. Mivel jóval kedvezőbb volt, mint az online alkuszoknál, ezért megkötöttem.

Aztán nyaralás előtt kellett zöldkártya, hogy külföldre mehessek a kocsival. Rájöttem, hogy van online ügyfélszolgálat. Viszont kötvényem még nem, tehát nem tudtam regisztrálni.

Bementem személyesen, befizettem a kötelező első díját, erre kaptam zöldkártyát és sűrűn imádkoztam, hogy amíg nem jön csekk, addig nem történik semmi a kocsival (merthogy CASCO-t még nem fizettem, tehát elvileg a biztosítás is semmisnek tekinthető). Persze történt, mondjuk biztosítást erre nem vennék igénybe, mert abszolút sikerült rendbe rakni, de erről majd később.

Szóval nyaralás, aztán hazajöttünk, utána nem sokkal megjött a két kötvény (illetve az nem, csak a csekkek) a biztosításokra. Befizettem, aztán regisztráltam a honlapon az online ügyfélszolgálatra, amire kaptam egy ilyen e-mailt:

********************************************************************
Ezt a levelet azok kapják, akik a <név> Biztosító Zrt. honlapján regisztrálták magukat a [...] online [...] rendszer használatára. Ha ezt nem Ön tette meg, akkor kérjük, tekintse tárgytalannak ezt a levelet!
********************************************************************

Tisztelt Ügyfelünk!

Köszönjük, hogy igénybe kívánja venni a <név> Biztosító Zrt. személyre szóló internetes szolgáltatását, melyen keresztül megtekintheti és módosíthatja főbb szerződési adatait!
Ön sikeresen túljutott a regisztráció első lépésén.

========================================
Az Ön által megadott jelszó: [...]
========================================

A regisztráció további menete:

1.    A Biztosító hamarosan egy levelet küld az Ön biztosítási szerződésén szereplő postai címre, amely tartalmazza az Ön felhasználói nevét és regisztrációs számát.

2.    Kérjük ezután térjen vissza a https://[...]/ oldalra, és itt adja meg:
- a felhasználó nevét (a postán küldött levélben szerepel),
- a jelszavát (Ön adta meg a regisztráció első lépésében, e levél elején szerepel),
- a következő képernyőn pedig a regisztrációs számot (a postán küldött levélben szerepel).
Minden további bejelentkezéskor a felhasználói nevét és jelszavát kell csak megadnia, a regisztrációs számot már nem!

3.    Ha sikeres volt a regisztráció, akkor Ön a szerződéseit tartalmazó képernyőre jut és megkezdheti a rendszer használatát. Ha nem sikerül a belépés, vagy bármilyen más észrevétele van a rendszerrel kapcsolatban, akkor kérjük, vegye fel a kapcsolatot a [...] TeleCenter munkatársaival a 06 40 [...]-es telefonszámon vagy a [...]@[...].hu email címen!

************************************************************************
Fontos! Kérjük, hogy az Ön által megadott jelszót és a postai úton kapott felhasználónevet úgy tárolja, hogy más ahhoz ne férjen hozzá! Ha valaki hozzájut ezekhez az azonosítókhoz, akkor információkhoz juthat az Ön biztosításairól, illetve szerződési adatainak módosítását kezdeményezheti! A biztonságos adatelérés érdekében kérjük, gyakran változtassa meg a jelszavát!
************************************************************************

Üdvözlettel,

<név> Biztosító Zrt.
www.[...].hu
https://[...].hu
<szlogen>

Még egyszer kiemelem a lényeget:

A Biztosító hamarosan egy levelet küld az Ön biztosítási szerződésén szereplő postai címre, amely tartalmazza az Ön felhasználói nevét és regisztrációs számát.

Bazz, ahhoz, hogy online ügyfélszolgálatot használhassak, postán küldik a logint. Magyarország, XXI. század. LOL.

UI: ezt azért most írom, mert most kaptam meg a logint a postával. A regisztráció augusztus 29-én történt. :/